Witam serdecznie, mam do was zapytanie, proszę o podpowiedź. Kupiłam na Allegro ozdobę świąteczną. Zamiast dużego mikołaja dostałam 30 cm. Zapłaciłam ponad 300 zł. W dniu kiedy otrzymałam paczkę zapakowałam ją i odesłałam. Zawiadomiłam sprzedawcę że towar nie spełnił moich oczekiwań i zwracam w stanie nienaruszonym i prosze o zwrot pieniędzy na konto. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałam email w którym wskazano mi że muszę napisać pismo w formie reklamacji i podać numer konta. Co też uczyniłam. Sprzedawca jednakże nie przyjął mojej reklamacji nakazał mi napisanie pisma odręcznie (nie elektronicznie) i przesłanie na adres. Nie zgadzam się z taka formą uważam że jest to przeciąganie w czasie i dla mnie dodatkowe koszty. Na Allegro nie ma żadnej wzmianki mówiącej o tym że w przypadku reklamacji należy pisemnie za pośrednictwem poczty zwracać się do sprzedawcy.
Co mi radzicie. Sprzedawca robi się bardzo złośliwy, niegrzeczny. Aukcja w której wzięłam udział została usunięta przez pracownika Allegro nie wiem z jakiego powodu. Dlatego nie mogę udowodnić że wymiary odbiegają od tych które zamówiłam. Proszę was o pomoc.
Treść umowy sprzedawcy z Allegro.
Przede wszystkim, jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj! Zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert. Według regulaminu Allegro, każdy użytkownik allegro jest opowiedzialny za swoje konto i w jego interesie jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniemożliwienie korzystania z niego osobom trzecim. W przeciwnym wypadku będzie ponosił z tego tytułu konsekwencje.
Sprzedajemy tylko nowe rzeczy, chyba że aukcja stanowi inaczej.
Preferujemy wpłatę na konto za wylicytowane towary, jednakże dopuszczam również wysyłkę za pobraniem dla osób bez negatywnych komentarzy i mających pozytywny staż na allegro lub odbiór osobisty na terenie Zielonej Góry. Przy wpłatach na poczcie proszę się liczyć z tym, że transfer pieniędzy może trwać nawet do tygodnia. Na pieniążki czekamy do tygodnia po zakończeniu aukcji, w razie braku zapłaty, rozpoczynam procedurę zwrotu prowizji, zgłaszamy to na Allegro i wystawiamy negatywny komentarz.
W tytule przelewu prosimy podać swój nick, numer aukcji oraz krótki opis wygranego przedmiotu. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji.
Gdy jesteśmy stroną "sprzedającą", komentarze wystawiamy jako drudzy, gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną "kupującą", komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
Po wygranej aukcji napisz do nas e-mail, jaką wybrałeś opcję transportu. Jeżeli zamierzasz zmienić adres wysyłki , podaj to w ciągu 15 minut od dokonania zakupu. W przeciwnym razie, wysyłamy na adres z Allegro. Zwroty: Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r o ochronie praw konsumentów (Dz. U. 2000r Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami) klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar musi być w stanie nienaruszonym - oryginalnie zapakowany oraz nieużywany. Zwrot kwoty za towar (za przesyłkę nie zwracamy gdyż z naszej strony zostało wszystko wykonane prawidłowo) następuje do 21 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki. W przypadku otrzymania towaru niesprawnego lub uszkodzonego, zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kwoty pieniężnej. Towar taki odsyłamy na koszt klienta.
UWAGA! Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami, gdyż zawsze istniej polubowne wyjście z niemalże każdej sytuacji. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Nie odpisujemy na smsy - na E-maile zaś bardzo chętnie .