Kancelaria Prawna podjęła się prowadzenia sprawy o eksmisję z lokalu użytkowego - sklepu - przyjęła stosowne opłaty (1200 zł) a następnie wprowadziła swojego klienta w błąd informując go, że nie musi brać udziału w toczących się rozprawach, chociaż on chciał zeznawać jako świadek w sprawie, przez co klient przegrał sprawę z powodu nie stawienia się w sądzie.
Kiedy klient za pośrednictwem kancelarii złożył odwołanie od decyzji, ta nie powiadomiła go o terminie i wysokości wniesienia opłaty za odwołanie i znowu odwołanie zostało odrzcone z braków formalnych. Klient dowiedział się o tym od drugiej strony procesowej, gdyż kancelaria wogóle się z nim nie skontaktowała.
Pytania :
1. Czy wobec powyższych faktów klient może żądać zwrotu poniesionych opłat z powodu brak należytej dbałości o jego interesy ze strony kancelarii
2. czy klient może wnieść zażalenie na pracę kancelari (ewentualnie do kogo)
3. czy klient może jeszcze wnieść odwołanie w przedmiotowej sprawie za pośrednictwem innej kancelari lub samodzielnie