Molestowanie w pracy

przestępstwa, przestępstwa skarbowe, przewidziane środki prawne, podejrzany, oskarżony, wyrok, apelacja, recydywa, prokuratura, organy policji, CBŚ, ABW

Molestowanie w pracy

Postprzez Moniczka » N, 26 paź 2003, 01:56

Witam Państwa.
Nie wiem czy to odpowiednie miejsce do poszukiwania tego typu pomocy ale to dla mnie bardzo ważne więc liczę na wyrozumiałość i pomoc.

Mam 21 lat, mieszkam w Krakowie, studiuję zaocznie i dwa miesiące temu podjęłam pierwszą pracę.
Dwa tygodnie temu zaczęły się problemy z szefem firmy w której pracuję. On ma około 50 lat i jest żonaty.
Dwa tygodnie temu w sobotę była firmowa imprezka. Wypiłam jeden kieliszek wódki, później podszedł do mnie szef z lampką wina, wypiłam ją i ... obudziłam się rozebrana w pokoju hotelowym obok mojego szefa. Zanim sie obudził ubrałam się i uciekłam. Od tamtego czasu unikałam go ale kiedyś musiało się nie udać :(
W piątek zaskakująco, kiedy już wychodziłam do domu szef znalazł się z tyłu mnie, objął rękoma w połowie tułowia, przytrzymując jednocześnie moje ręce, chwycił mnie obiema rękami za uda trzymając mnie ciągle od tyłu...
Dłonie przesuwał po moich udach w kierunku krocza, chwycił mnie za krocze i przez spodnie tarł ręką a następnie starał się wsunąć rękę do moich spodni.
Wykonywał przy tym ruchy symulujące seks ze mną w pozycji od tyłu.
Krzyczałam żeby mnie puścił ale on nic sobie z tego nie robił. Dopiero kiedy weszła sprzątaczka odskoczył ode mnie i udało mi się uciec...

Proszę o pomoc- co mam zrobić w tej sytuacji? To dla mnie bardzo ważne... Jutro jest poniedziałek a ja boję się iść do pracy :(
Moniczka
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Molestowanie w pracy

Postprzez Dredd » N, 26 paź 2003, 09:56

Przepraszam za swoją małą wiarę, ale jeśli to wszystko prawda, a Tobie zachowanie tego Pana zupełnie nie odpowiada, to ja zmieniłbym na Twoim miejscu pracę.
Krok dość radykalny i może trudny do podjęcia przy obecnym bezrobociu ale chyba jedyny skuteczny
Dredd