zostałem oszukany na allegro.pl

świadczenie usług drogą elektroniczną, mp3, aukcje internetowe, e-usługi, podpis elektroniczny.

Zostałem oszukany na allegro.pl

Postprzez Daro » Pn, 14 lip 2003, 19:06

Witam.
Mam problem związany z zakupami w internecia- konkretnie z serwisem allegro.pl.
W maju kupiłem od pewnego użytkownika perfumy, wpłaciłem pieniądze z góry na konto i... człowiek znikł. Coś mi się wydaje, że mogę się pożegnać z towarem i z pieniędzmi bo czekam już tyle czasu i nic. Do tego jego konto jest zawieszone. Ten człowiek podobno ciągle zmienia swoje konta więc nigdy nie wiadomo czy przypadkiem u niego się nie kupuje, miał nawet kilka komentarzy - pozytywnych. Jest trochę takich osób, które też się na niego nadziały.
Myślałem żeby zgłosić to na policję ale chyba już nie odzyskam tych pieniędzy.
Poradźcie mi co mam zrobić w takiej sytuacji, od czego zacząć. Jestem zielony w tym temacie.
Pozdrawiam,
Daro
Daro
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Darek » Wt, 15 lip 2003, 00:58

Możesz zawiadomić policję lub prokuratora o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 286 kk na Twoją szkodę lub żądać wydania przedmiotu umowy sprzedaży w postepowaniu cywilnym.
Darek
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Prokurator » Wt, 22 lip 2003, 14:52

Zachęcam do zgłoszenia przestępstwa organom ścigania.
Oszustwa są nagminne w internecie natomiast maleńki odsetek jest zgłaszany.
Wykrywalność sprawców tego typu przestępstw jest naprawdę bardzo duża :)
Prokurator
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Jak najbardziej zglaszac!!!

Postprzez trixter » So, 16 sie 2003, 00:01

Także jestem jednym z Allegrowiczów i czesto słyszę o przypadkach oszustw :( Jeżeli mnie ktoś by oszukał, to od razu złożyłbym zawiadomienie o przestępstwie.
Trzeba eliminować takich osobników!!!
trixter
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Fragles » So, 30 sie 2003, 13:11

Bydgoski ślad internetowego oszusta