Witam, jestem pracownikiem w niewielkiej firmie wysyłkowej i niestety jest kilka spraw spędzających mi sen z powiek.
Firma, w której pracuję sprzedaje towar za pośrednictwem pewnego popularnego serwisu aukcyjnego, a także poprzez zamówienia telefoniczne.
Przechodząc teraz do meritum, jeśli klient przy złożeniu zamówienie wyraził chęć zapłaty za otrzymany towar przy odbiorze i w związku z tym powinien otrzymać przesyłkę z usługa pobrania pocztowego, lecz z powodu błędu ludzkiego owo pobranie nie zostało nałożone (jako osoba szykująca wysyłki zapomniałem podać kwoty, jaką kurier miał pobrać od klienta), czy możemy dochodzić uiszczenia zapłaty za otrzymany przez klienta towar? Jeśli tak, to czy mógłbym prosić o podanie wzoru wezwania do zapłaty zarówno do umowy zawartej za pośrednictwem serwisu, oraz za pośrednictwem telefonu, gdzie była to umowa ustna.
Dodam jeszcze, że próbowaliśmy kontaktu z klientem telefonicznego, oczywiście klient wyraził chęć spłaty zobowiązania, jednakże wpłata do dnia dzisiejszego nie wpłynęła. Martwi mnie również fakt, iż na druku paragonu jest fraza "Gotówka" sugerująca otrzymanie zapłaty gotówką.
Z góry dziękuję, za wszelka pomoc.