kto ponosi koszty reklamacji

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

kto ponosi koszty reklamacji

Postprzez pietrasnet » Wt, 22 lis 2005, 18:31

Niedawno kupiłem zestaw PC w sklepie komputerowy. Wiedziałęm że na cały zestaw nie ma gwarancji tylko na poszczególne podzespoły. Po tygodniu kiedy podbijałem gwarancje powiedziano mi jednak w tym sklepie, że w razie usterki sam musze wysyłać cześci do producenta i załatwiać sprawy związane z gwarancją.Wydaje mi się że taka sytuacja nie powinna miec miejsca i to sklep powinien to za mnie załatwić?Czy mam rację?
pietrasnet
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości