minęło 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Minęło 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Postprzez octopus24 » Pn, 14 lut 2005, 13:02

Witam

Ok. miesiaca temu reklamowałem twardy dysk od komputera do dzisiaj nie ma decyzji na moje zgłoszenie reklamacyjne. Wiem że mogę się domagać zwrotu gotówki za zakupiony towar.

Jak to należy zrobić, czy mam udać się do sklepu gdzie kupowałem towar czy tez od razu do jakiejś innej instytucji?

Dodam jeszcze że towar przyjeto warunkowo do reklamacji, ze względu na małe uszkodzenie z mojej winy lecz nie majace wpływu na funkcjonowanie towaru.

Czy przy przyjęciu warunkowym obowiązują inne prawa?

Pozdrawiam i dziękuję
octopus24
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Esokal » Pn, 14 lut 2005, 13:11

Witam

Ok. miesiaca temu reklamowałem twardy dysk od komputera do dzisiaj nie ma decyzji na moje zgłoszenie reklamacyjne. Wiem że mogę się domagać zwrotu gotówki za zakupiony towar.

Jak to należy zrobić, czy mam udać się do sklepu gdzie kupowałem towar czy tez od razu do jakiejś innej instytucji?


No raczej nie do końca. Brak odzewu w ciągu 14 dni oznacza że sprzedawca zaakceptował żądanie przedstawione w momencie zgłoszenia wady tj. wymianę na nowy lub naprawę.

Link art. 8
Esokal
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez octopus24 » Pn, 14 lut 2005, 13:32

czyli jakie kroki teraz powinienem podjąć?

Jak dzwoniłem do Sklepu powiedzieli ze termin przedłuzył się dlatego że musieli towar wysłac do producenta.

Czy dlatego ze reklamacja jest warunkowa obowięzują inne prawa?
octopus24
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pn, 14 lut 2005, 19:05

Brak odzewu w ciągu 14 dni oznacza że sprzedawca zaakceptował żądanie przedstawione w momencie zgłoszenia wady tj. wymianę na nowy lub naprawę.

[]



Gdzie jest napisane,że to ma być dni 14.
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pn, 14 lut 2005, 19:18

Jak to należy zrobić, czy mam udać się do sklepu gdzie kupowałem towar czy tez od razu do jakiejś innej instytucji?



Możesz udać się do PIH,ale szanujący sie sprzedawca nie powinien zareagować na ich wizytę,
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez loco » Pn, 14 lut 2005, 20:43


Gdzie jest napisane,że to ma być dni 14.


Art.8 p.3? :-)
loco
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pn, 14 lut 2005, 22:33


Gdzie jest napisane,że to ma być dni 14.


Art.8 p.3? :-)




Tylko to nie jest ten przypadek.
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez loco » Wt, 15 lut 2005, 12:15

Tylko to nie jest ten przypadek.


A dlaczego?
Pzdr.
loco
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Wt, 15 lut 2005, 18:29


A dlaczego?
Pzdr.



Np,dlatego

Wiem że mogę się domagać zwrotu gotówki za zakupiony towar.

shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez loco » Wt, 15 lut 2005, 20:37

Niestety, w tym wątku nie rozumiem Twoich zastrzeżeń i wątpliwości.
Pzdr.
loco
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Następna strona

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron