Witam,
niedawno zakupiłem gogle narciarskie bardzo znanej firmy w tej branży, nie były one tanie (160 zł.), postawiłem na jakość, wygląd, funkcjonalność... Niestety, od samego początku z jednej strony, wewnętrzna szybka zaczęła się odklejać co powodowało parowanie gogli. Szybkę tę można było docisnąć tak, aby ponownie się skleiła, niestety po pewnym czasie znowu się odklejała... Gogle zareklamowałem. Po ponad dwóch tygodniach dostałem opinię, że jest to uszkodzenie mechaniczne, znaleziono rysę 0,5 mm na szybce i stwierdzono, że ona jest przyczyną odklejania się szybki. W sklepie buchnąłem MIECHEM!!! W karcie reklamacyjnej było również napisane, że jak będę chciał używać tych gogli w przyszłym roku to na aukcji w internecie mam sobie kupić nową szybkę HA HA HA. Do czego to dzisiaj dochodzi. Oczywiście się nie zgodziłem z tą opinią i gogli nie odebrałem. Obiecano mi, że skontaktują się jeszcze raz z producentem i we wtorek (po świętach) dostanę odpowiedź. Moje pytanie, co mam zrobić jak znowu odmówią??? Chyba nie wytrzymam...........