Witajcie i poradźcie :)
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji usługi świadczonej przez internet?
Wykupiłam przez premium sms dostęp do strony. Hasło miało działać przez 24 godziny ale działało tylko przez chwilę.
Ponieważ była sobota a zależało mi na przeczytaniu artykułu kupiłam drugi kod. Artykuł co prawda przeczytałam ale przy próbie wydrukowania komputer mi się zawiesił i po resecie hasło nie działało.
Kupiłam trzeci kod i wydrukowałam stronę.
Skontaktowałam się emailem w sprawie reklamacji (chciałam żebym mogła wykorzystac kody przez odpowiednią ilość czasu) ale kazano mi przysłac reklamację listem poleconym.
Email był w takim tonie, że wysłałam tę reklamację nawet za potwierdzeniem odbioru.
List został odebrany 6 sierpnia 2004 roku. Odpowiedzi na reklamację nie ma.
Czy jest jakiś termin po którym brak odpowiedzi na reklamację traktuje się jako uznanie reklamacji?
Wiem, że w przypadku sprzedaży rzeczy taki termin jest. A co z usługami przez internet?
Dodam, że regulaminu żadnego tam nie ma ani nie ma podanego terminu rozpatrywania reklamacji ani podanej procedury.