reklamacja Orange
zawarlam umowe na internet z Orange,ale sprzedawczyni nie powiedziala ,ze moze nie wszedzie byc zasieg,w domu okazalo sie,ze odbiera sygnal w 5 razy mniej,i dziala bardzo bardzo powoli,a skype w ogole nie dzialalo,przyszel s tej karta i moim laptopem do ich biora,okazalo sie ze tam tez nie bylo zasiegu,pozwalajacy do pracy z internetem,chcialam rozwiazac umowe,napisalem reklamacje,ale mi odmowili,nie korzystalam z internetu,bo zostawilam karte w salone,ale rachunki dostalam za 3miesiaca,uzasadniaja ze nie maja nieprawidlowosci od strony operatora sieci orange w funkcjonowaniu serwisu EDGE, i ze predkosc transmisji EDGE w lokalizacji moze ulegac wahaniom w zaleznosci od obciazenia stacji,sily odbieranego sygnalu stacji.W zwiazku z tym nie widza podstaw do przedterminowego rozwiazania umowy.czy maja prawo do odmowy,co moge zrobic,jaki mam prawa.I jezeli zloze przeciwko im pozew,mam szance na wygrana i odszkodowania.
____________