reklamacja Orange

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

reklamacja Orange

Postprzez gala » Cz, 16 mar 2006, 15:58

reklamacja Orange

zawarlam umowe na internet z Orange,ale sprzedawczyni nie powiedziala ,ze moze nie wszedzie byc zasieg,w domu okazalo sie,ze odbiera sygnal w 5 razy mniej,i dziala bardzo bardzo powoli,a skype w ogole nie dzialalo,przyszel s tej karta i moim laptopem do ich biora,okazalo sie ze tam tez nie bylo zasiegu,pozwalajacy do pracy z internetem,chcialam rozwiazac umowe,napisalem reklamacje,ale mi odmowili,nie korzystalam z internetu,bo zostawilam karte w salone,ale rachunki dostalam za 3miesiaca,uzasadniaja ze nie maja nieprawidlowosci od strony operatora sieci orange w funkcjonowaniu serwisu EDGE, i ze predkosc transmisji EDGE w lokalizacji moze ulegac wahaniom w zaleznosci od obciazenia stacji,sily odbieranego sygnalu stacji.W zwiazku z tym nie widza podstaw do przedterminowego rozwiazania umowy.czy maja prawo do odmowy,co moge zrobic,jaki mam prawa.I jezeli zloze przeciwko im pozew,mam szance na wygrana i odszkodowania.
____________
gala
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez pawel78 » Pt, 17 mar 2006, 10:35

Żeby ci pomóc trzeba przede wszystkim dokładnie zapoznać się z umową. Bez tego można tylko "gdybać".
pawel78
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron