Pracownik Administracji Państwowej

umowy o pracę, obowiązki pracownika i pracodawcy, czas pracy, urlop płatny i bezpłatny, urlop macierzyński i wychowawczy, związki zawodowe, zwolnienia grupowe, BHP, wynagrodzenia za pracę, zatrudnianie młodocianych.

Pracownik Administracji Państwowej

Postprzez Poloter » N, 11 sty 2004, 15:05

Moja znajoma wkrótce obejmie stanowisko dyrektora Domu Dziecka a co się z tym wiąże zostaje pracownikiem Administracji. Do tej pory prowadziła działalność gospodarczą, czy teraz będzie musiala z niej zrezygnować lub ją zawiesić? Czy nie koliduje z tym jakaś ustawa o edukacji?

Pozdrawiam wszystkich i dziękuje z góry za odpowiedź
Poloter
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Marcin » Pn, 12 sty 2004, 09:28

Jaki podmiot prowadzi ten dom dziecka ?
Marcin
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Poloter » Pt, 16 sty 2004, 21:08

Jest właścicielem sklepu sporzywczego
Poloter
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Marcin » Pt, 16 sty 2004, 22:03

Pytałem, kto prowadzi dom dziecka, tzn. np.: państwo, gmina, stowarzyszenie, etc., a nie o to, czym się zajmuje dyrektorka.
Marcin
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Poloter » N, 18 sty 2004, 17:12

Przepraszam nie zrozumiałem. Jest to państwowy dom dziecka.
Poloter
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Marcin » N, 18 sty 2004, 17:30

Nie wydaje mi się, aby istniały prawne ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej w tym zakresie. Osobna sprawą jest natomiast przestrzeganie pewnych standardów etycznych, w szczególności zapobieganie sytuacjom mogącym powodować konflikt interesów. Tak np. w moim odczuciu dom dziecka nie powinien być zaopatrywany przez sklep prowadzony przez dyrektorkę domu.
Marcin
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawo Pracy

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości