problem z gwarancją

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

problem z gwarancją

Postprzez Pinio » So, 19 mar 2005, 16:26

Witam! Mam taki problem. Otóż rok temu nabyłem płytę główną do komputera. Płyta ma gwarancję na 2 lata. Niedawno się zepsuła, niestety w sklepie nie chceli mi uznać gwarancji, ponieważ zmienił się właściciel i nazwa firmy (do nazwy dodali s.h.). Właściciel mówił, żebym poszukał poprzedniego właściciela, a poprzednuiego niestety nie można znaleźć. Adres serwisu na karcie gwarancyjnej był już nieaktualny. I mam pytanie, czy nowy właściciel, faktycznie nie musi uznawać gwaracji? I co w tej sprawie można zrobić?
Pinio
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Marcin » So, 19 mar 2005, 23:28

Nie znam dokładnie sprawy, więc niewiele mogę pomóc. Istotne może być, kto udzielał gwarancji (sprzedawca czy producent), trzeba byłoby też ustalić, czy nowy właściciel jest następcą prawnym poprzedniego, czy nie.
Marcin
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości