Witam ,
kilka dni temu oddałam na reklamacje buty,w których zauważyłam pęknięcie podeszwy . Jest ona peknieta na całej szerokości ( kiedy weszłam w kałużę woda wlała mi się do buta i dopiero wtedy zauważyłam że jest peknieta). Buty kupiłam pod koniec sierpnia ,a zauważyłam wadę 2 tygodnie może 3 tygodnie temu. Oddałam to niezwłocznie na reklamację. Została ona niestety odrzucona ,gdyż producent twierdzi ,że to moja wina ,bo to już uszkodzenie mechaniczne. Powinnam je oddać kiedy peknięcie było małe. Jednak peknięcie nie było małe , od razu było duże kiedy to zauważyłam (jak dla mnie logiczne jest to że gdyby było małe to bym je oddała).
Tak więc teraz nie wiem co zrobić. Mam odebrać te buty i iść do Rzecznika Praw Konsumenta czy nie odbierać ich i wybrać się do Rzecznika ?