licencje na oprogramowanie

świadczenie usług drogą elektroniczną, mp3, aukcje internetowe, e-usługi, podpis elektroniczny.

licencje na oprogramowanie

Postprzez katka26 » So, 16 mar 2002, 16:40

Pracuję jako księgowa w różnych jednostkach na umowę zlecenie. Jedna z firm, w których pracowałam zlikwidowała się i przekazała mi nieodpłatnie licencję na komputerowy program księgowy KH. Legalnie zostałam zarejestrowana w CDN-ie jako właściciel programu.
czy mogę korzystać z tego programu w firmach, w których prowadzę księgowość na podstawie np. spisania umowy z daną firmą na nieodpłatne korzystanie z programu.
katka26
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Andrzej » So, 16 mar 2002, 17:02

Pracuję jako księgowa w różnych jednostkach na umowę zlecenie.

Rozumiem, że uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg posiadasz.
czy mogę korzystać z tego programu w firmach, w których prowadzę księgowość na podstawie np. spisania umowy z daną firmą na nieodpłatne korzystanie z programu.

Jeżeli prawo takie nie wynika z umowy licencyjnej (CDN) nie możesz.
Przeczytaj umowę licencyjną będziesz wiedziała dokładnie.

A na marginesie - zapoznaj się z podatkowymi "konsekwencjami" uzyskiwania "nieodpłatnych korzyści".
Andrzej
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez katka26 » So, 16 mar 2002, 17:25

jestem zatrudniona normalnie jako pracownik na umowę zlecenie, nie mam biura rachunkowego.

W firmie CDN zostałam zarejestrowana na podstawie pisma z firmy w której pracowałam o przekazaniu mi programu. Nie otrzymałam z CDN u zadnej umowy licencyjnej.
katka26
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Andrzej » So, 16 mar 2002, 17:28

jestem zatrudniona normalnie jako pracownik na umowę zlecenie, nie mam biura rachunkowego.

W takim razie nie masz prawa do prowadzenia ksiąg.
W firmie CDN zostałam zarejestrowana na podstawie pisma z firmy w której pracowałam o przekazaniu mi programu. Nie otrzymałam z CDN u zadnej umowy licencyjnej.