Fałszowanie indeksu ?

przestępstwa, przestępstwa skarbowe, przewidziane środki prawne, podejrzany, oskarżony, wyrok, apelacja, recydywa, prokuratura, organy policji, CBŚ, ABW

Fałszowanie indeksu ?

Postprzez Schalker » Śr, 26 sty 2005, 23:24

Witam
Jestem studentem, ostatnio zastanawiałem sie nad pewnym faktem...:
Czy wpisanie w indeksie daty niezgodnej ze data faktyczną wystawienia zaliczenia lub egzaminu jest niezgodny z prawem?

Nie wiem jaką forme prawną ma indeks studencki ale wydaje mi sie ze to jest jakis dokument, a wiec czy jest mowa o fałszowaniu ?

Powiedzmy dostaje zaliczenie 14 stycznia a wykładowca wpisuje mi date 21 styczen?

Moze ktos sie w tym orientuje?:)
pozdrawiam
Schalker
Schalker
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Darek » Cz, 27 sty 2005, 00:15

O fałszerstwie dokumentu nie ma tu mowy bo nikt dokumentu nie podrabia ani nie przerabia ;)
Art. 270 kk.
Darek
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Dredd » Pt, 11 lut 2005, 21:04

O fałszerstwie dokumentu nie ma tu mowy bo nikt dokumentu nie podrabia ani nie przerabia ;)


Moim zdaniem to pogląd dyskusyjny - przynajmniej tak długo jak długo nie wiemy jaki był zamiar osoby dokonującej wpisu.
Jeśłi była to tylko omyłka to rzeczywiście trudno mówić o fałszwaniu, ale jeśli nie...
Dredd
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Schalker » Pt, 11 lut 2005, 21:53

no wiec? o omyłce mowy byc nie moze gdyz wszyscy dostali date tydzien wczesniej niz faktycznie dokonywany byl wpis
Schalker
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Monika » Wt, 15 lut 2005, 15:41

a czy ktoś te daty w ogóle sprawdza?

Za moich czasów indeks wypełniało się smaodzielnie zostawiając profesorkowi tylko miejsce na podpis. I on mają do podpisu ileś set tych indeksów, podpisywał mechanicznie nie patrząc co robi. Dziekanat też tego nie wychwycał.
Monika
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Dredd » N, 20 lut 2005, 15:35