hmmm.... dzieki wielkie, Marcinie, ale nadal niczego sie nie dowiedzialem. co do ustawy przytoczonej przez Ciebie - coz... czytalem ja juz wiele razy... ale nic z niej nie wynika w tym konkretnym przypadku....
Swój pogląd już przedstawiłem wyżej. Obniżka cen, niezwiązana z jakością towaru, nie rzutuje na zakres odpowiedzialności sprzedawcy.
, a w jakich wypadkach tracimy calkowicie rekojmie (poza wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu)?
Np. art. 7, art. 9 ust. 1 ustawy. Generalnie nie można takich pytań stawiać abstrakcyjnie - wiele zależy od konkretnych okoliczności danej sprawy, od treści umowy między sprzedawcą a kupującym, ich zachowań itp. I nie ma juz w sprzedaży konsumenckiej, odbywającej się po 1.01.2003 r., czegoś takiego jak rękojmia. Nawet jeśli tym okresleniem posłużyłeś się tylko jako skrótem myślowym, to i tak odradzam używanie takiej terminologii dla uniknięcia nieporozumień.