Mieszkaniowa Książeczka Oszczędnościowa...!

podatek VAT, PIT, CIT, księgowość i rachunkowość przedsiębiorstw, podatek od spadków i darowizn, podatek od czynności cywilnoprawnych, podatek od nieruchomości, opłaty skarbowe, postępowanie podatkowe, prawo celne, prawo dewizowe

Mieszkaniowa Książeczka Oszczędnościowa...!

Postprzez Kuca89 » Wt, 27 mar 2007, 07:43

Witam... moje pytanie jest dość proste...:

Otrzymałem od matki chrzestnej na 18-ste urodziny
"Książeczkę Mieszkaniowo Oszczędnościową PKO".

Teraz jestem w trudnej sytuacji, ponieważ jestem "zielony" jeśli chodzi o prawo nieruchomości itp...

Proszę o jakieś informacje od osób bardziej zorientowanych ode mnie...
Co mogę zrobić z tą książeczką...

Wiem tyle że...:
Książeczka została założona dawno temu, bo w roku 1989 (jak się urodziłem), moja chrzestna zadeklarowała miesięczną wpłatę 1.000zł(na stare zł) i tak przez 5 lat... ale po ~3 latach zaczęła wpłacać miesięcznie większą kwotę tak że wpłaciła taką ilość pieniędzy jaka powinna być po tych 5-ciu latach - tylko że wpłaciła je po 3 latach...
kwota końcowa to 267.000zł(starych zł) - skończyła wpłacać 21.03.1992r...
czyli na nowe wychodzi jakieś 267zł Język

Ale teraz jest taka sprawa że... skończyła wpłacać pieniądze 15 lat temu.!
z tego co wiem w sprawach nieruchomości oprocentowanie jest większe czyli teraz po tych 15 latach trochę więcej grosza powinno być?...

Tylko teraz jest tak... czy mogą mi powiedzieć w PKO że moja chrzestna zadeklarowała że "przez 5 lat będzie wpłacała po 1.000zł" a wpłaciła CAŁĽ kwotę wcześniej...

Jeśli jest ktoś kto się orientuje w tej sprawie to bardzo proszę o jakiś komentarz... bo chciałbym być przygotowany przed rozmową z "bankierami" Bardzo zadowolony...

Z góry dziękuję.
Kuca89
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Papi » So, 31 mar 2007, 22:24