Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

Postprzez karolina1212 » Pt, 19 paź 2007, 23:28

Witam!! Czy ktos jest mi w stanie pomoc i podpowiedzieć co mam zrobic. Natomiast oddalam telefon na gwarancji ponieważ sie wylaczyl i nie szlo go załączyć oddali mi go po dwoch miesiącach, nie dostawałam informacji na jego temat zadnych mimo moich pytan srednio raz dwa razy w tygodniu, kiedy juz go odzyskałam po dwóch miesiącach i w ksiazce gwarancyjnej miałam wpis wymiana czesci na nowe po jednym dniu używania znowu stalo sie to samo wiec poszlam do tego samego salonu i uslyszlam "przykro mi nie przyjmiemy pani telefonu na gwarancje ponieważ zerwaliśmy umowę z serwisem" (salon orange). No wiec poszłam do innego salonu i tak czekam juz 3 tygodnie i nadal cisza zero informacji na temat telefonu, w ten sposób działam bez telefonu bo nawet nie dostałam zastępczego 3 mc a jest to telefon firmowy
karolina1212
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

Postprzez laporteki » So, 20 paź 2007, 12:21

"przykro mi nie przyjmiemy pani telefonu na gwarancje poniewaz zerwalismy umowe z serwisem" - towar reklamujemy w miejscu gdzie go zakupiliśmy, dlatego w salonie sprzedaży nie mieli prawa powiedzieć Ci, że nie przyjmą telefonu do naprawy.
Poszukaj też informacji na http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
laporteki
 

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

Postprzez loco » So, 20 paź 2007, 12:48

w salonie sprzedaży nie mieli prawa powiedzieć Ci, że nie przyjmą telefonu do naprawy

Mieli - jesli korzysta z gwarancji, a jej warunki nie zobowiązują salonu do przyjmowania reklamowanego towaru. Co innego, gdyby klient zgłaszał niezgodność towaru z umową.
Pzdr.
loco
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

Postprzez laporteki » So, 20 paź 2007, 13:26

Dziękuję za sprostowanie.

W takim razie Karolina powinna zapoznać się z treścią gwarancji.
laporteki
 

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

Postprzez kier_as » So, 20 paź 2007, 14:57

Sadze ze znacznie prościej będzie żądać u sprzedawcy wymiany towaru na pozbawiony wad z tytułu rękojmi i miec w nosie czy maja z servisem umowę czy nie, o czym warto ich poinformować.
Zadanie wymiany zlozyc na pismie. Brak ustosunkowania sie w ciągu bodajże 2 tygodni jest równoznaczne z uznaniem
kier_as
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość