przez karolina1212 » Pt, 19 paź 2007, 23:28
Witam!! Czy ktos jest mi w stanie pomoc i podpowiedzieć co mam zrobic. Natomiast oddalam telefon na gwarancji ponieważ sie wylaczyl i nie szlo go załączyć oddali mi go po dwoch miesiącach, nie dostawałam informacji na jego temat zadnych mimo moich pytan srednio raz dwa razy w tygodniu, kiedy juz go odzyskałam po dwóch miesiącach i w ksiazce gwarancyjnej miałam wpis wymiana czesci na nowe po jednym dniu używania znowu stalo sie to samo wiec poszlam do tego samego salonu i uslyszlam "przykro mi nie przyjmiemy pani telefonu na gwarancje ponieważ zerwaliśmy umowę z serwisem" (salon orange). No wiec poszłam do innego salonu i tak czekam juz 3 tygodnie i nadal cisza zero informacji na temat telefonu, w ten sposób działam bez telefonu bo nawet nie dostałam zastępczego 3 mc a jest to telefon firmowy