W jakim terminie powinno zostać zaspokojone roszczenie gwarancyjne wadliwego wyrobu?

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

W jakim terminie powinno zostać zaspokojone roszczenie gwarancyjne wadliwego wyrobu?

Postprzez Robert_F » Śr, 15 lut 2006, 23:32

W jakim terminie winno zostać zaspokojone roszczenie gwarancyjne i usunięta usterka w zakupionej rzeczy, jeśli kontrahenci nie zawarli odrębnej umowy w tej sprawie? Konkretnie: firma kolegi produkuje podzespoły dla innej firmy na podstawie zamówienia. Odbiorca zareklamował kilkanaście wadliwych podzespołów z rządaniem dostarczenia na drugi dzień podzespołów bez wad. Czy nie jest tak, że sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i usunięcie usterki?

Robert
Robert_F
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Powrót do Prawa Konsumenta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość