Strona 1 z 1

Problemy z operatorem sieci ERA

PostNapisane: So, 19 lis 2005, 20:28
przez fietisow
Witam wszystkich
Ten temat jest związany ściśle z moim problemem.
Mianowicie w kwietniu br. wziąłem telefon marki siemens cxt70 na abonament w Erze. We wrześniu aparat mówiąc potocznie "padł". Więc oddałem go, z racji tego że oczywiście jest na gwarancji, do serwisu. Do chwili obecnej telefon był oddawany mi dwa razy, ja trzy razy telefon odsyłałem do gwaranta, z tego powodu, że wada telefonu nie była za każdym razem niwelowana(skandal!). Wydzwaniam ciągle do serwisu Ery ale nie udzielają mi żadnych konkretnych informacji co do terminu w którym mógłbym odebrać sprawny aparat. Jak mam działać w takiej sytuacji? W kodeksie cywilnym jest napisane "Art. 580. (180) § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie(...)". Tylko nie mam pojęcia co kryje się pod słowami "odpowiedni termin"...pomóżcie.

PostNapisane: So, 19 lis 2005, 20:52
przez SHUEHOS
2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie(...)



Zakup prywtny czy firmowy?

PostNapisane: So, 19 lis 2005, 21:38
przez fietisow
zakup prywatny

PostNapisane: So, 19 lis 2005, 21:45
przez SHUEHOS
zakup prywatny



Pomiń kodeks cywilny i skorzystaj z (ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).