Witam wszystkich
Ten temat jest związany ściśle z moim problemem.
Mianowicie w kwietniu br. wziąłem telefon marki siemens cxt70 na abonament w Erze. We wrześniu aparat mówiąc potocznie "padł". Więc oddałem go, z racji tego że oczywiście jest na gwarancji, do serwisu. Do chwili obecnej telefon był oddawany mi dwa razy, ja trzy razy telefon odsyłałem do gwaranta, z tego powodu, że wada telefonu nie była za każdym razem niwelowana(skandal!). Wydzwaniam ciągle do serwisu Ery ale nie udzielają mi żadnych konkretnych informacji co do terminu w którym mógłbym odebrać sprawny aparat. Jak mam działać w takiej sytuacji? W kodeksie cywilnym jest napisane "Art. 580. (180) § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie(...)". Tylko nie mam pojęcia co kryje się pod słowami "odpowiedni termin"...pomóżcie.