Problemy z operatorem sieci ERA

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Problemy z operatorem sieci ERA

Postprzez fietisow » So, 19 lis 2005, 20:28

Witam wszystkich
Ten temat jest związany ściśle z moim problemem.
Mianowicie w kwietniu br. wziąłem telefon marki siemens cxt70 na abonament w Erze. We wrześniu aparat mówiąc potocznie "padł". Więc oddałem go, z racji tego że oczywiście jest na gwarancji, do serwisu. Do chwili obecnej telefon był oddawany mi dwa razy, ja trzy razy telefon odsyłałem do gwaranta, z tego powodu, że wada telefonu nie była za każdym razem niwelowana(skandal!). Wydzwaniam ciągle do serwisu Ery ale nie udzielają mi żadnych konkretnych informacji co do terminu w którym mógłbym odebrać sprawny aparat. Jak mam działać w takiej sytuacji? W kodeksie cywilnym jest napisane "Art. 580. (180) § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie(...)". Tylko nie mam pojęcia co kryje się pod słowami "odpowiedni termin"...pomóżcie.
fietisow
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez SHUEHOS » So, 19 lis 2005, 20:52

2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie(...)



Zakup prywtny czy firmowy?
SHUEHOS
 

Postprzez fietisow » So, 19 lis 2005, 21:38

zakup prywatny
fietisow
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez SHUEHOS » So, 19 lis 2005, 21:45

zakup prywatny



Pomiń kodeks cywilny i skorzystaj z (ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
SHUEHOS
 


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron