Strona 1 z 1

problem z gwarancją

PostNapisane: So, 19 mar 2005, 16:26
przez Pinio
Witam! Mam taki problem. Otóż rok temu nabyłem płytę główną do komputera. Płyta ma gwarancję na 2 lata. Niedawno się zepsuła, niestety w sklepie nie chceli mi uznać gwarancji, ponieważ zmienił się właściciel i nazwa firmy (do nazwy dodali s.h.). Właściciel mówił, żebym poszukał poprzedniego właściciela, a poprzednuiego niestety nie można znaleźć. Adres serwisu na karcie gwarancyjnej był już nieaktualny. I mam pytanie, czy nowy właściciel, faktycznie nie musi uznawać gwaracji? I co w tej sprawie można zrobić?

PostNapisane: So, 19 mar 2005, 23:28
przez Marcin
Nie znam dokładnie sprawy, więc niewiele mogę pomóc. Istotne może być, kto udzielał gwarancji (sprzedawca czy producent), trzeba byłoby też ustalić, czy nowy właściciel jest następcą prawnym poprzedniego, czy nie.