Strona 1 z 1

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

PostNapisane: Pt, 19 paź 2007, 23:28
przez karolina1212
Witam!! Czy ktos jest mi w stanie pomoc i podpowiedzieć co mam zrobic. Natomiast oddalam telefon na gwarancji ponieważ sie wylaczyl i nie szlo go załączyć oddali mi go po dwoch miesiącach, nie dostawałam informacji na jego temat zadnych mimo moich pytan srednio raz dwa razy w tygodniu, kiedy juz go odzyskałam po dwóch miesiącach i w ksiazce gwarancyjnej miałam wpis wymiana czesci na nowe po jednym dniu używania znowu stalo sie to samo wiec poszlam do tego samego salonu i uslyszlam "przykro mi nie przyjmiemy pani telefonu na gwarancje ponieważ zerwaliśmy umowę z serwisem" (salon orange). No wiec poszłam do innego salonu i tak czekam juz 3 tygodnie i nadal cisza zero informacji na temat telefonu, w ten sposób działam bez telefonu bo nawet nie dostałam zastępczego 3 mc a jest to telefon firmowy

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 12:21
przez laporteki
"przykro mi nie przyjmiemy pani telefonu na gwarancje poniewaz zerwalismy umowe z serwisem" - towar reklamujemy w miejscu gdzie go zakupiliśmy, dlatego w salonie sprzedaży nie mieli prawa powiedzieć Ci, że nie przyjmą telefonu do naprawy.
Poszukaj też informacji na http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 12:48
przez loco
w salonie sprzedaży nie mieli prawa powiedzieć Ci, że nie przyjmą telefonu do naprawy

Mieli - jesli korzysta z gwarancji, a jej warunki nie zobowiązują salonu do przyjmowania reklamowanego towaru. Co innego, gdyby klient zgłaszał niezgodność towaru z umową.
Pzdr.

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 13:26
przez laporteki
Dziękuję za sprostowanie.

W takim razie Karolina powinna zapoznać się z treścią gwarancji.

Gwarancja - telefon zastępczy na czas naprawy

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 14:57
przez kier_as
Sadze ze znacznie prościej będzie żądać u sprzedawcy wymiany towaru na pozbawiony wad z tytułu rękojmi i miec w nosie czy maja z servisem umowę czy nie, o czym warto ich poinformować.
Zadanie wymiany zlozyc na pismie. Brak ustosunkowania sie w ciągu bodajże 2 tygodni jest równoznaczne z uznaniem