produkt nie spełniający oczekiwań Klienta

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

produkt nie spełniający oczekiwań Klienta

Postprzez aruncio » Pt, 12 gru 2008, 13:24

Czy podstawą do zwrotu zakupionego towaru może być co raz częściej słyszany zwrot "Produkt nie spełnia moich oczekiwań"? Jest jakaś podstawa prawna co do tego?
Dziękuję.
aruncio
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez loco » Pt, 12 gru 2008, 16:31

Kupujący może odstapić od umowy - i to bez podawania żadnej przyczyny - w sytuacjach i na warunkach wymienionych w Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. Nr 22 poz. 271
W przypadkach, których nie obejmuje ta ustawa, wymieniona przez Ciebie deklaracja klienta nie jest w żaden sposób zobowiązująca dla sprzedawcy.
Pzdr.
loco
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości