Witam,
złożyłam w urzędzie miasta wniosek o wpis do ewidencji placówek niepublicznych. Urząd w odpowiedzi na mój wniosek nakazał mi w terminie 2 tygodni usunięcie kilku niezgodności, pod rygorem odmowy wpisu do ewidencji. Niezgodności te usunęłam w terminie.
Ponieważ nadal nie otrzymałam wpisu, zadzwoniłam do urzędu i dowiedziałam się że te niezgodności co poprawiłam są juz w porządku ale muszę jeszcze donieść inne dokumenty- o których nie wspominano w pierwotnym piśmie z urzędu.
Czy urząd może postępować w taki sposób? Przecież w ten sposób może w nieskończoność odwlekać dokonania wpisu co wiąże się dla mnie z konsekwencjami finansowymi (utrata dotacji) i nie tylko finansowymi.
Czy jeśli skutecznie uzupełniłam braki formalne określone przez urzędników w pierwszym piśmie, mogę "żądać" dokonania wpisu?
Bardzo proszę o odpowiedź.