Wniosek w urzędzie

Postępowanie przed organami administracyjnymi m.in. nabywanie obywatelstwa, dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, zmiana nazwiska, meldunek, pozwolenie na broń, skarga do sądu administracyjnego, decyzje administracyjne, a także prawo o ruchu drogowym, ochrona środowiska.

Wniosek w urzędzie

Postprzez laporteki » Śr, 2 wrz 2009, 11:38

Witam,
złożyłam w urzędzie miasta wniosek o wpis do ewidencji placówek niepublicznych. Urząd w odpowiedzi na mój wniosek nakazał mi w terminie 2 tygodni usunięcie kilku niezgodności, pod rygorem odmowy wpisu do ewidencji. Niezgodności te usunęłam w terminie.

Ponieważ nadal nie otrzymałam wpisu, zadzwoniłam do urzędu i dowiedziałam się że te niezgodności co poprawiłam są juz w porządku ale muszę jeszcze donieść inne dokumenty- o których nie wspominano w pierwotnym piśmie z urzędu.

Czy urząd może postępować w taki sposób? Przecież w ten sposób może w nieskończoność odwlekać dokonania wpisu co wiąże się dla mnie z konsekwencjami finansowymi (utrata dotacji) i nie tylko finansowymi.

Czy jeśli skutecznie uzupełniłam braki formalne określone przez urzędników w pierwszym piśmie, mogę "żądać" dokonania wpisu?
Bardzo proszę o odpowiedź.
laporteki
 

Postprzez Darek » So, 10 paź 2009, 15:54

Możesz złożyć skargę na bezczynność organu skoro czeka na "doniesienie dokumentów" nie wzywając do tego.
Darek
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez laporteki » N, 11 paź 2009, 11:59

Na szczęście sprawa zakończyła się dla mnie pomyślnie ale dziękuję za odpowiedź.
laporteki
 


Powrót do Prawo Administracyjne

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron