[ALLEGRO]otrzymałem towar nie zgodny z opisem
Napisane: Pn, 23 sty 2012, 13:47
Witam serdecznie. To jest mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.
Zakupiłem laptopa poprzez opcję "KUP TERAZ" jako osoba prywatna od osoby prywatnej.
Dogadałem się ze sprzedającym, iż koszt wysyłki ponosi sprzedający, nie interesowało mnie jaką paczą (poczta polska) wyśle towar, tylko żeby był dobrze zabezpieczony i na opakowaniu widniał napis lub nalepka "uwaga szkło".
Paczkę otrzymałem, była wysłana zwykłym priorytetem bez ubezpiecznienia ani opcji ostrożnie. Na opakowaniu nie widniał żaden napis ani nalepka o która prosiłem w e-mailu. Samo opakowanie nie wyglądało na uszkodzone, ale po odczekaniu i otwarciu paczki okazało się, iż ramka od matrycy jest pęknięta, a laptop nie chce się prawidłowo uruchomić (na aukcji było napisane, że jest w 100% sprawny). Odrazu napisałem do sprzedającego o pęknietej ramce i ze laptop nie chce sie prawidłowo uruchomić, odpowiedział iż laptopa sprawdzal przed wysyłką i był sprawny. Co mam w tej sytuacji zrobić? Sprzedajacego poinformowalem iz chcialbym oddac towar bo jest nie zgodny z opisem aukcji, lub aby naprawic uszkodzenie w serwisie na koszt sprzedajacego. Ale oczywiscie sie nie zgadza i zarzeka ze przed wysylka wszystko bylo sprawne i ze to wina poczty polskiej. Jakie mam prawa? Co mam w tej sytuacji zrobic?
Mam nadzieje ze mi pomozecie.
Pozdrawiam
Zakupiłem laptopa poprzez opcję "KUP TERAZ" jako osoba prywatna od osoby prywatnej.
Dogadałem się ze sprzedającym, iż koszt wysyłki ponosi sprzedający, nie interesowało mnie jaką paczą (poczta polska) wyśle towar, tylko żeby był dobrze zabezpieczony i na opakowaniu widniał napis lub nalepka "uwaga szkło".
Paczkę otrzymałem, była wysłana zwykłym priorytetem bez ubezpiecznienia ani opcji ostrożnie. Na opakowaniu nie widniał żaden napis ani nalepka o która prosiłem w e-mailu. Samo opakowanie nie wyglądało na uszkodzone, ale po odczekaniu i otwarciu paczki okazało się, iż ramka od matrycy jest pęknięta, a laptop nie chce się prawidłowo uruchomić (na aukcji było napisane, że jest w 100% sprawny). Odrazu napisałem do sprzedającego o pęknietej ramce i ze laptop nie chce sie prawidłowo uruchomić, odpowiedział iż laptopa sprawdzal przed wysyłką i był sprawny. Co mam w tej sytuacji zrobić? Sprzedajacego poinformowalem iz chcialbym oddac towar bo jest nie zgodny z opisem aukcji, lub aby naprawic uszkodzenie w serwisie na koszt sprzedajacego. Ale oczywiscie sie nie zgadza i zarzeka ze przed wysylka wszystko bylo sprawne i ze to wina poczty polskiej. Jakie mam prawa? Co mam w tej sytuacji zrobic?
Mam nadzieje ze mi pomozecie.
Pozdrawiam