Strona 1 z 1

Gwarancja problem

PostNapisane: N, 1 sty 2006, 16:00
przez Snipi
Sprawa sie ma tak:

Zakupilem DVD + VHS Thomsona ( COMBO sprzet sciagniety z wystawy) z dvd wszystko w porzadku zas jak odtwarzam vhs to slychac pisk ktory przeszkadza w ogladaniu (nieprzyjemny dzwiek slyszany z 2 pokoju) odkrylem dopiero w 9 dniu to ale oddalem na gwarancje sprzet trzymali 17 dni oddali nienaprawiony tego samego dnia znow do serwisu teraz czekam..

Moje pytania:
1. Czy jesli w gwarancji jest napisane ze czas naprawy wynosi 21 dni (30 jesli trzeba sprowadzic czesci z Francji) to Euro RTV-AGD (sprzedawca) moze doliczac swoje 7 dni na wysylke do serwisu? (O takim czyms mi powiedzieli w sklepie)
Dodam ze 21 dni minelo dzis bo sprzet oddalem 11.12.2005 mialem go 9 dni a 40 juz w naprawie lezy :(
2 Czy przy nastepnej naprawie (nie daj Boze jesli by tego nie naprawili) moge powolac sie na niezgodnosc Towaru z umowa zamaist na gwarancje
3 Jesli nie jest zaznaczone w gwarancji ze chodzi o dni robocze to przyjmujemy ze sa to kalendarzowe?
4, Oddalem caly komplet z pilotem (a oni zgubili pilota czy teraz jesli bnedzie dvd a nie bedzie pilota to moge domagac sie zwrotu piniedzy?)

wycinek z gwarancji
THOMSON multimedia POLSKA oraz AJS dołożą wszelkich starań, aby okres wykonywania usługi gwarancyjnej był jak najkrótszy. Nie powinien on przekroczyć 21 dni od daty przyjęcia Produktu do naprawy lub w przypadku naprawy domowej, od daty zgłoszenia w AJS uszkodzenia Produktu. Jeśli naprawa wiąże się z koniecznością sprowadzenia części z zagranicy, termin usunięcia wady może być przedłużony do 30 dni. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy

Pozdrawiam
Marcin

PostNapisane: Wt, 3 sty 2006, 13:03
przez pawel78
Uprawnienia z gwarancji/niezgodności towaru z umową nie wyłączają się wzajemnie. Możesz wybrać, z którego uprawnienia korzystasz.