Reklamacja usług
Napisane: Pn, 27 wrz 2004, 23:44
Witajcie i poradźcie :)
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji usługi świadczonej przez internet?
Wykupiłam przez premium sms dostęp do strony. Hasło miało działać przez 24 godziny ale działało tylko przez chwilę.
Ponieważ była sobota a zależało mi na przeczytaniu artykułu kupiłam drugi kod. Artykuł co prawda przeczytałam ale przy próbie wydrukowania komputer mi się zawiesił i po resecie hasło nie działało.
Kupiłam trzeci kod i wydrukowałam stronę.
Skontaktowałam się emailem w sprawie reklamacji (chciałam żebym mogła wykorzystac kody przez odpowiednią ilość czasu) ale kazano mi przysłac reklamację listem poleconym.
Email był w takim tonie, że wysłałam tę reklamację nawet za potwierdzeniem odbioru.
List został odebrany 6 sierpnia 2004 roku. Odpowiedzi na reklamację nie ma.
Czy jest jakiś termin po którym brak odpowiedzi na reklamację traktuje się jako uznanie reklamacji?
Wiem, że w przypadku sprzedaży rzeczy taki termin jest. A co z usługami przez internet?
Dodam, że regulaminu żadnego tam nie ma ani nie ma podanego terminu rozpatrywania reklamacji ani podanej procedury.
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji usługi świadczonej przez internet?
Wykupiłam przez premium sms dostęp do strony. Hasło miało działać przez 24 godziny ale działało tylko przez chwilę.
Ponieważ była sobota a zależało mi na przeczytaniu artykułu kupiłam drugi kod. Artykuł co prawda przeczytałam ale przy próbie wydrukowania komputer mi się zawiesił i po resecie hasło nie działało.
Kupiłam trzeci kod i wydrukowałam stronę.
Skontaktowałam się emailem w sprawie reklamacji (chciałam żebym mogła wykorzystac kody przez odpowiednią ilość czasu) ale kazano mi przysłac reklamację listem poleconym.
Email był w takim tonie, że wysłałam tę reklamację nawet za potwierdzeniem odbioru.
List został odebrany 6 sierpnia 2004 roku. Odpowiedzi na reklamację nie ma.
Czy jest jakiś termin po którym brak odpowiedzi na reklamację traktuje się jako uznanie reklamacji?
Wiem, że w przypadku sprzedaży rzeczy taki termin jest. A co z usługami przez internet?
Dodam, że regulaminu żadnego tam nie ma ani nie ma podanego terminu rozpatrywania reklamacji ani podanej procedury.