Strona 1 z 1

reklamacja bez paragonu

PostNapisane: Pn, 30 kwi 2007, 11:13
przez bleki9
Witam. Kupiłem koszulkę w sklepie reserved , po pierwszym praniu poodklejały się napisy (5 dni po zakupie). Poszedłem z reklamacja do sklepu , niestety paragonu nie miałem, powiedziano mi ze bez paragonu reklamacji nie mogą uwzględnić. Oczywiście kierownika sklepu nie było tylko, jakaś niezbyt rozgarnięta sprzedawczyni, wzięła ode mnie telefon i powiedziała ze decyzje kierownik musi podjąć. Po kilku godzinach zadzwoniła i powiedziała ze nie mogą przyjąć bez paragonu. I co z tym fantem zrobić?

PostNapisane: Pn, 30 kwi 2007, 12:36
przez Esokal
Przy płatności kartą - wydruk z konta, niemiałem problemów.

Ewentualnie świadek.

PostNapisane: Pn, 30 kwi 2007, 15:05
przez laporteki
Proponuję też zadzwonić z tym pytaniem do Federacji Konsumentów gdzie uzyskasz fachową odpowiedź.
Tutaj znajdziesz listę lokalnych oddziałów Federacji http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=314
pozdrawiam

PostNapisane: Pn, 30 kwi 2007, 20:28
przez shuehos
- wydruk z konta, niemiałem problemów.

.


czyżby?
Sprzedawca przyjmie reklamację i odpisze,uszkodzenie mechaniczne przy praniu.

PostNapisane: Pn, 30 kwi 2007, 20:42
przez shuehos
Proponuję też zadzwonić z tym pytaniem do Federacji Konsumentów gdzie uzyskasz fachową odpowiedź.
T


Szkoda czasu,ta instytucja nic nie może,a z drugiej strony to powiniśmy się z tym pogodzić,że dbałość o niską inflację preferuje
towary o podłej jakości.