Strona 1 z 1

czas pracy

PostNapisane: Cz, 15 lis 2007, 17:07
przez damastes
Witam.
Jestem pracownikiem administracji publicznej.
Pracujemy codziennie od 7 do 15, ale w poniedziałki są dodatkowe dyżury co oznacza, iż w każdy poniedziałek 2. osoby pracują w innych godzinach, a konkretnie od 9 do 17.
Podczas kontroli PIP stwierdziła, iż wydłuża to dobowy wymiar czasu pracy tychże 2. osób do 10 godzin - licząc od 9 w poniedziałek do 9 we wtorek co oznacza, iż w tej dobie pracuja nie 8 a 10 godzin. w Związku z tym pracodawca postanowił przenieść dyżury na piątek. A to już nie jest takie fajne bo o ile wponiedziałek wiele osób woli przyjść później do pracy niż na 7 to w piatek juz chętnych nie ma. Czy jest jakiś sposób aby uniknąc zmiany terminu dyzurów. Wypłacanie za nadgodziny raczej nie wchodzi w grę.
Z góry dziekuję za pomoc