Strona 1 z 1

zasady przyznawania trzynastek

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 11:34
przez agnieszka21
mam pytanie dotyczące przyznawania trzynastej pensji dla pracowników... do niedawna pracowałam w w ppup Poczta Polska i jak co roku w październiku są przyznawane dla pracowników "trzynastki". Ja takiego wynagrodzenia nie otrzymałam i sądzę ze niesłusznie zostało mi one nie przyznane Pracowałam nieprzerwanie w okresie od 21 sierpnia 2006 do 27 września 2007 wiec miałam przepracowany rok czasu. Czy ktoś może mi pomoc w ustaleniu słuszności odebranego świadczenia?

PostNapisane: So, 20 paź 2007, 16:32
przez Dredd
Co o "trzynastce" mowi regulamin wynagradzania obowiązujący u pracodawcy? (bądź układ zbiorowy, o ile zawierano taki z pocztą).

PostNapisane: So, 27 paź 2007, 08:35
przez dordzi6168
musisz sprawdzić tak jak radzi Dredd...co mówi regulamin przyznawania....zwykle przez rok przepracowany do 13-tki bierze się pod uwagę rok za który przyznawana jest ona a więc tylko 07..w którym nie przepracowałaś pełnych 12-tu miesięcy....