Strona 1 z 1

oszukano mnie przy gwarancji

PostNapisane: N, 22 kwi 2007, 17:42
przez jasio1983
Witam. Mam następujący problem: mojej dziewczynie wymieniono wadliwe części laptopa na części o znacznie gorszej jakości. To meritum. Niestety nie wiem jakiej firmy była jedna z tych części (nie ma tego w umowie- jest tylko "dysk 60gb", niestety nie jest napisane żeby nie "skrzeczał" i nie wieszał się). Mam w związku z tym dwa pytania:
1. czy po wymianie części znowu "wskakuje" rekojmia na nie (sprzęt kupowano półtora roku temu) czy obowiązują tylko przepisy gwarancyjne?
2. czy może mi ktoś wskazać dokładny przepis wskazujący na obowiązek dostarczenia rzeczy takiej samej jakości?
+ pytanie pozaprawne: gdzie szukać jakiej firmy to był dysk twardy (bo wiem, że ten nowy musi być firmy o 3 klasy gorszej)? Nie ma tego na stronach producenta, umowie, gwarancji itp. Może w ich księgach? Ale jak uzyskać do nich dostęp?
Dodam, że ta firma traktuje klientów jak idiotów, więc bardzo chciałbym dać im nauczkę!
Pozdrawiam i proszę o pomoc...