Witam wszystkich.
Mam taki problem: Podpisałem umowę na świadczenie usług teleinformatycznych (dostęp do Internetu drogą radiową), umowa jest prosta 3 paragrafy ( i 4 mówiący o tym, że resztę regulują przepisy kc). Pierwsze 2 paragrafy mówią kim są strony itp. oraz o tym, że abonament trzeba płacić
no i ten trzeci, o który mam pytanie: Przerwa w dostawie usługi może trwać do 24 godzin na miesiąc z powodów technicznych
. I tu mam problem ponieważ prawie zawsze (każdego miesiąca) taka przerwa trwa nawet do 100 godzin, czy w związku z tym mogę w jakiś sposób odstąpić od zapłacenia abonamentu za dany miesiąc z powodu niewykonania usługi ? Jak do tej pory sprawa wygląda tak, że idąc płacić trwa wymiana zdań, że zapłacę mniej o tyle i tyle. Ale aby ich zmobilizować do poprawy jakości usługi wystarczyłby jeden miesiąc bez abonamentu od użytkowników. Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem i ewentualnie odpowiednie paragrafy itp.