problem z RP7

umowy o pracę, obowiązki pracownika i pracodawcy, czas pracy, urlop płatny i bezpłatny, urlop macierzyński i wychowawczy, związki zawodowe, zwolnienia grupowe, BHP, wynagrodzenia za pracę, zatrudnianie młodocianych.

problem z RP7

Postprzez bolo » Śr, 7 lis 2007, 20:05

Witam wszystkich
Pomóżcie proszę.
Dostałem od pracodawcy, na wniosek sądu, RP7. Załącznik do druku (zawierający inf. o chorobowym) posiada tylko pieczątkę księgowej. Z tego co wiem, załączniki powinny zawierać też pieczątkę zakładu pracy, bo bez niej ZUS go nie uznaje. Czy ktoś może mi powiedzieć jakie przepisy konkretnie precyzują poprawność takich dokumentów. Muszę się na jakieś powołać, bo pracodawca nie chce poprawić. Będę wdzięczny za podpowiedz.
bolo
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Powrót do Prawo Pracy

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości