świadek - sąd gospodarczy

prawo pomocy publicznej, prawo energetyczne, prawo telekomunikacyjne, prawo obrotu instrumentami finansowymi, nadzór bankowy, zasady podejmowania działalności gospodarczej przez przedsiębiorców zagranicznych, Skarb Państwa oraz jednostki samorządu terytorialnego; nadzór organów państwa nad przedsiębiorcami, komercjalizacja, prywatyzację.

świadek - sąd gospodarczy

Postprzez soldan » Wt, 14 paź 2003, 16:00

Zostałam wezwana na świadka przez Sąd Gospodarczy w sprawie o zapłatę przeciwko firmie w której pracowałam. Nadmieniam, że zgodnie z aktem notarialnym jedyną osobą mogącą zawierać umowy gospodarcze był Prezes. W firmie tej nie pracuję już od roku, a z tego co wiem sprawa dotyczy zdarzenia, które miało miejsce przed moim zatrudnieniem. Nie chcę zeznawać w sądzie, jest to daleko i nie interesuje mnie wyjazd z tego powodu. Co mogę zrobić , żeby uniknąć wyjazdu i zeznań.
Swoją drogą jak to jest możliwe że w naszym kraju działa tyle pseudo - przedsiębiorców - złodzieji, świetnie sobie żyją nie płacąc zus-u i podatków, prosperują mimo braku możliwości finansowych (m.in. dlatego że nie płacą za swoje zobowiązania), a po sądach ciągani za ich postępowanie są byli pracownicy. Kto miał prawo podać mnie w charakterze świadka, jeżeli z tą sprawą nie miałam nic wspólnego?
soldan
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Darek » Wt, 14 paź 2003, 18:07

Nie chcę zeznawać w sądzie, jest to daleko i nie interesuje mnie wyjazd z tego powodu. Co mogę zrobić , żeby uniknąć wyjazdu i zeznań.

Niestety, Twoje zainteresowania procesem nie mają tu żadnego znaczenia. Musisz stawić się na wezwanie sądu i złożyć zeznania.