Reklamacja usługi niepowszechnej w Poczcie Polskiej

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Reklamacja usługi niepowszechnej w Poczcie Polskiej

Postprzez odbiorca » Pt, 13 lut 2015, 03:05

Wiem, że tryb rozpatrywania reklamacji usług powszechnych świadczonych przez Pocztę Polską reguluje „Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej”, ale jaki akt prawny reguluje tryb rozpatrywania reklamacji usług NIEPOWSZECHNYCH, np. zgłoszenie zastrzeżenia?
odbiorca
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 13 lut 2015, 03:01

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron