Wsteczne wypowiedzenie z pracy

umowy o pracę, obowiązki pracownika i pracodawcy, czas pracy, urlop płatny i bezpłatny, urlop macierzyński i wychowawczy, związki zawodowe, zwolnienia grupowe, BHP, wynagrodzenia za pracę, zatrudnianie młodocianych.

Wsteczne wypowiedzenie z pracy

Postprzez Lewy745 » Śr, 19 lut 2014, 19:11

Witam. Mam pewną zawiłą sytuacje z moim pracodawcą.

Pracodawca zalecił mi nie przychodzić do pracy (z powodu redukcji etatów) od 1.01.2014 lecz do tej pory nie dostałem wypowiedzenia umowy o prace.

Dnia 10.02.2014 dostałem wynagrodzenie za miesiąc styczeń (ponieważ na umowie mam płace za miesiąc a nie za przepracowane godziny)

W połowie stycznia otrzymałem także PIT od pracodawcy, niestety jest błędnie wypełniony, moje zarobki są na nim śmiesznie małe i w dodatku wpisane do rubryki umów zlecenie - dodatkowo pracodawca pomylił nazwę spółki w której jestem zatrudniony (księgowa rozlicza kilkanaście spółek (jednego właściciela) i dostał mi się pit ze złą spółką)

Dziś (19.02.2014) pracodawca do mnie dzwonił żebym zwrócił pieniądze które mi wpłynęły na konto ponieważ ktoś w księgowości zrobił błąd.
Na moje pytanie o wypowiedzenie szefowa stwierdziła że wypowiedzenie od dziś czeka aż je podpisze (wypowiedzenie wsteczne z dn. 31.12.2013).

I moje pytania brzmią następująco:
Co się stanie jeżeli nie zgodzę się podpisać wypowiedzenia ze wsteczną datą. Czy mogą w takim przypadku dać mi wypowiedzenie dyscyplinarne - bo nie było mnie w pracy - i wpisać dogodną wg. siebie datę?

Co z pieniędzmi które płynęły mi na konto? Skoro nie podpisałem wypowiedzenia to cały czas jestem ich pracownikiem i należy mi się wynagrodzenie.
Czy należy mi się jednomiesięczna odprawa i Czy mogę te pieniądze na koncie uznać jako odprawę?
Pozdrawiam.
Lewy745
 
Posty: 1
Dołączył(a): Śr, 19 lut 2014, 19:11

Re: Wsteczne wypowiedzenie z pracy

Postprzez maxs » Śr, 12 mar 2014, 16:37

To jakaś inżynieria finansowa w wykonaniu pracodawcy.
maxs
 
Posty: 14