Problem z reklamacją telefonu

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Problem z reklamacją telefonu

Postprzez medyk_brzeg » N, 23 cze 2013, 22:52

Witam

W dniu 25-02-2013 kupiłem telefon Nokia 808 Pure View w sklepie EURO RTV AGD. Dnia 06-05-2013 wykruszył się port Micro Usb. Sklep robił problemy z przyjęciem reklamacji telefonu, dopiero 20-05-2013 reklamacja została przyjęta. Reklamowałem z tytułu niezgodności z umową. Telefon został wysłany na gwarancje (podbita karta gwarancyjna) do serwisu REGENESIS w Warszawie. Dnia 14-06-2013 odebrałem ze sklepu naprawiony telefon(w karcie gwarancyjnej wpis: wymiana interfesju), w domu po naładowaniu baterii stwierdziłem że telefon ma wgrane nowe oprogramowanie, które wpływa na funkcjonalność telefonu. Robi bardzo białe zdjęcia. W dniu 15-06-2013 zażądałem doprowadzenia telefonu do stanu sprzed naprawy. W sklepie jedyną możliwością była reklamacja z ustawy. Sprzedawca poinformował mnie że telefon zostanie wysłany do serwisu REGENESIS w Warszawie i żebym nie robił sobie nadziei na pozytywne rozpatrzenie mojego żądania. Czy mogę domagać się nowego wolnego od wad telefonu?
medyk_brzeg
 
Posty: 1
Dołączył(a): N, 23 cze 2013, 22:16

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron