Witam,
w 14.05.2012 kupiłam na http://www.grupon.pl okazjonalnie materac który kosztował 999zł, wysłałam pieniądze jeszcze w ten sam dzień a materac miał zostać dostarczony do 2 tygodni.
po 2 tygodniach napisałam maila z prośbą o wyjaśnienie dlaczego nie został mi on jeszcze dostarczony, dostałam odpowiedź że firma ma problem z transportem i materac zostanie dostarczony najpóźniej do 13.07. jeżeli mi to nie odpowiada proponują mi zwro pieniędzy. Poniewaz cena była bardzo atrakcyjna postanowiłam jeszcze poczekać.
15.07 w poniedziałek dzwoniłam do firmy z prośbą o wyjaśnienie dlaczego jeszcze nie dostałam zakupionego materaca, niestety nikt nie był w stanie mi pomóc, napisałam kolejnego maila z prośbą o wyjaśnienie (dn. 20.07.).
22.07 dostałam odpowiedz że nie mają informacji od firmy która miała mi materac dostarczyć i nie wiedzą kiedy zamówienie może być zrealizowane, ale mogą mi oddać pieniądze.
Moje pytanie brzmi czy po ponad 2 miesiącach przetrzymywania moich pieniędzy nie powinnam się ubiegać o zwrot kosztów + odsetki?
Firma przetrzymywała prawie 1000zł przez 2 miesiące i nie wywiązała się z umowy czy mogę coś więcej z tym zrobic?
Niestety nie znam się konpletnie na prawie i byłabym wdzięczna jeżeli ktoś by mi pomógł.