problem z punktem sprzedaży i telefonem na reklamacji

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

problem z punktem sprzedaży i telefonem na reklamacji

Postprzez Amadeusz94 » Pt, 9 gru 2011, 07:05

Witam
ponad 3 tygodnie temu oddałem telefon na gwarancję do tej pory nie dostałem jakiejkolwiek wiadomości co się z nim dzieje itp.
ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji i naprawę ?
co powinienem zrobić ?
czy mogę domagać się zwrotu gotówki za telefon? jeśli nie to kiedy jest taka opcja?
Amadeusz94
 
Posty: 2
Dołączył(a): Śr, 7 gru 2011, 09:17

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron