ponowne zatrudnienie

umowy o pracę, obowiązki pracownika i pracodawcy, czas pracy, urlop płatny i bezpłatny, urlop macierzyński i wychowawczy, związki zawodowe, zwolnienia grupowe, BHP, wynagrodzenia za pracę, zatrudnianie młodocianych.

ponowne zatrudnienie

Postprzez jureksj » Wt, 23 mar 2010, 11:22

Witam, mam pytanie dotyczące prowadzenia akt osobowych. Pracownik w związku z odejściem na rente rozwiązał umowę o pracę z dniem 28 luty 2010 r. Został ponownie zatrudniony na 1/2 etatu z dniem 1 marca 2010 r. Wiem że nie muszę zakładac nowych akt osobowych dla tego pracownika ale czy w dotychczasowych musze założyc ewidencje dokumentów od numeru 1 czy ciągnąc dalszą numeracie?

Pozdrawiam
Jerzy
jureksj
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Powrót do Prawo Pracy

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron