umowy o pracę, obowiązki pracownika i pracodawcy, czas pracy, urlop płatny i bezpłatny, urlop macierzyński i wychowawczy, związki zawodowe, zwolnienia grupowe, BHP, wynagrodzenia za pracę, zatrudnianie młodocianych.
przez jureksj » Wt, 23 mar 2010, 11:22
Witam, mam pytanie dotyczące prowadzenia akt osobowych. Pracownik w związku z odejściem na rente rozwiązał umowę o pracę z dniem 28 luty 2010 r. Został ponownie zatrudniony na 1/2 etatu z dniem 1 marca 2010 r. Wiem że nie muszę zakładac nowych akt osobowych dla tego pracownika ale czy w dotychczasowych musze założyc ewidencje dokumentów od numeru 1 czy ciągnąc dalszą numeracie?
Pozdrawiam
Jerzy
-
jureksj
-
- Posty: 0
- Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00
Powrót do Prawo Pracy
-
- Ponowne zatrudnienie po likwidacji stanowiska?
przez Misiaczek » Wt, 11 maja 2004, 13:42
- 3 Odpowiedzi
- 1396 Wyświetlone
- Ostatni post przez dordzi6168
Wt, 11 maja 2004, 14:18
-
- zatrudnienie na zlec.
przez Grzesiek » Śr, 18 gru 2002, 11:30
- 4 Odpowiedzi
- 1149 Wyświetlone
- Ostatni post przez Grzesiek
Śr, 18 gru 2002, 14:19
-
- Zatrudnienie Bezrobotnego
przez llelek » Wt, 5 lut 2002, 19:26
- 1 Odpowiedzi
- 899 Wyświetlone
- Ostatni post przez Marcin
Wt, 5 lut 2002, 20:03
-
- pokrewieństwo a zatrudnienie
przez dorcia » Wt, 10 lip 2007, 18:29
- 5 Odpowiedzi
- 2425 Wyświetlone
- Ostatni post przez dorcia
Śr, 11 lip 2007, 23:32
-
- zatrudnienie pracownika
przez Gosia1 » Wt, 7 gru 2004, 16:05
- 2 Odpowiedzi
- 933 Wyświetlone
- Ostatni post przez Joanka
So, 11 gru 2004, 15:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości