reklamacja bez paragonu

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

reklamacja bez paragonu

Postprzez bleki9 » Pn, 30 kwi 2007, 11:13

Witam. Kupiłem koszulkę w sklepie reserved , po pierwszym praniu poodklejały się napisy (5 dni po zakupie). Poszedłem z reklamacja do sklepu , niestety paragonu nie miałem, powiedziano mi ze bez paragonu reklamacji nie mogą uwzględnić. Oczywiście kierownika sklepu nie było tylko, jakaś niezbyt rozgarnięta sprzedawczyni, wzięła ode mnie telefon i powiedziała ze decyzje kierownik musi podjąć. Po kilku godzinach zadzwoniła i powiedziała ze nie mogą przyjąć bez paragonu. I co z tym fantem zrobić?
bleki9
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Esokal » Pn, 30 kwi 2007, 12:36

Przy płatności kartą - wydruk z konta, niemiałem problemów.

Ewentualnie świadek.
Esokal
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez laporteki » Pn, 30 kwi 2007, 15:05

Proponuję też zadzwonić z tym pytaniem do Federacji Konsumentów gdzie uzyskasz fachową odpowiedź.
Tutaj znajdziesz listę lokalnych oddziałów Federacji http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=314
pozdrawiam
laporteki
 

Postprzez shuehos » Pn, 30 kwi 2007, 20:28

- wydruk z konta, niemiałem problemów.

.


czyżby?
Sprzedawca przyjmie reklamację i odpisze,uszkodzenie mechaniczne przy praniu.
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pn, 30 kwi 2007, 20:42

Proponuję też zadzwonić z tym pytaniem do Federacji Konsumentów gdzie uzyskasz fachową odpowiedź.
T


Szkoda czasu,ta instytucja nic nie może,a z drugiej strony to powiniśmy się z tym pogodzić,że dbałość o niską inflację preferuje
towary o podłej jakości.
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron