Witam!
Ze względu, że jest to mój pierwszy post witam wszystkich serdecznie
Opiszę krótko sytuację co do której mam problem...
W grudniu 2006 roku kupiłem część do komputera poprzez sklep internetowy. Wszystko było ok - przelałem pieniądze dostałem potwierdzenie o wysyłce...jednak w wyniku bałaganu w firmie sprzedającej doszły do mnie dwa identyczne podzespoły - jeden bez żadnego paragonu, faktury i gwarancji (przesłany pocztą polską) i drugi wysłany kurierem już z gwarancją itd...
Wysłałem maila do firmy internetowej, że części przyszły dwa razy i podałem adres, gdzie jedna z nich będzie czekać na odbiór.
Niestety w wyniku ponownego zaniedbania kurier nie przyjechał a czekająca paczka z przedmiotem zagineła po nowym roku
Teraz moje pytanie ponieważ firma ciągle pisze mi że czeka na tą część bo inaczej sprawa trafi na drogę prawną...wiem, że jest w tym też moja wina, ale przecież to firma wysłała mi przedmiot dwa razy i ponadto nie odebrała w wyznaczonym czasie - termin odbioru ustalaliśmy dokładnie.
Moje pytanie - jak taka sprawa wygląda w świetle prawa ? czy muszę oddać kwotę za przedmiot ? jeżeli tak to jaką ? czy tyle ile kosztował przedmiot wtedy czy teraz .... ?
Już sam nie wiem co robić - tzn jakie mam prawa i co wg prawa powinienem zrobić .... :help: