• Porady prawne
Euro-tax.pl

gry playstation w cafejce internetowej

rejestrowanie i prowadzenie działalności gospodarczej, spółka cywilna, jawna, partnerska, komandytowa, z o.o., akcyjna, przekształcanie, podział, łączenie spółek, czynności handlowe, prawo papierów wartościowych, uczestnictwo w obrocie gospodarczym, podmioty obrotu gospodarczego, spółdzielnie, fundacje i stowarzyszenia, umowy handlowe, umowa sprzedaży konsumenckiej, umowa komisu, umowy factoringu

gry playstation w cafejce internetowej

Postprzez sphinx » Wt, 12 mar 2002, 18:16

Witam Grupowiczów!
mam zamiar w kafejce internetowej wstawić kilka stanowiski z grami playstation czy ktoś z Grupowiczów mógłby udzielić informacji czy jest to zgodne z prawem i czy trzeba spełnic jakieś dodatkowe wymogi, bo w tym temacie jestem zupełnie "zielony"
z góry dziękuję
pozdrawiam
Jarek [sphinx]
sphinx
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Marcin » Wt, 12 mar 2002, 20:11

mam zamiar w kafejce internetowej wstawić kilka stanowiski z grami playstation


Co to są gry playstation ??
Marcin
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez sphinx » Śr, 13 mar 2002, 09:33

Przepraszam za nieprecyzyjne stwierdzenie
chodzi mi o wstawienie do kafejki kilku konsol playstation na których klienci będa mogli grać w gry (np wyścigi samochodowe itp.)
sphinx
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Tomek_O » Śr, 13 mar 2002, 10:37

Rozumiem, że nie wprowadzisz żadnych nagród pieniężnych, czy rzeczowych, ani żadnych innych "bonusów" z tytułu wygrania którejś z tych gier przez klienta. Jeżeli mam rację, to moim zdaniem nie musisz spełniać żadnych specjalnych warunków, aby te gry wprowadzić. Sprawdź tylko, co wpisałeś w zakresie swojej działalności we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli jest tam mowa tylko o tym, co świadczy typowa kawiarenka internetowa, to powinieneś dokonać zmiany (rozszerzenia) wpisu.

Tomek
Tomek_O
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00