ORANGE mnie oszukalo ...

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

ORANGE mnie oszukalo ...

Postprzez schalker » Pn, 21 lis 2005, 20:34

witam!
sprawa wyglada tak: kiedys tam dawno temu kupilem zestaw startowy Idea POP. w tym zestawie byla karta doladujaca 5 PLN, ktora akurat nie wykorzystalem i zostawilem sobie na pozniej.
Karta zgodnie z informacja doladuje o 5 zl i przedluza rozmowy wychodzace o 1 miesiac. karta wazna do 12.2005 wiec wszystko OK.



W miedzy czasie POP wprowadzila nowe karty o nominale 5 PLN ktore przedluzaja tylko rozmowy wychodzace o 2 dni.
i tak potraktowali tez ta moja karte, doladowalem, dostalem 5 PLN ale rozmowy wychodzace przedluzyli mi tylko o 2 dni. w zwiazku z czym nie wykorzystalem tej kwoty i przepadlo mi to.

w Orange nie chca isc na ugode,obiecali ze sprawe zalatwia a nie zalatwili.

czy moge ich pozwac o oszustwo ? wkoncu jesli ktos projektuje system komputerowy, ktory kazda karte o nominale 5 PLN przedluza o 2 dni to w sposob jawny swiadomie oszukuje ludzi ktorzy nabyli karte wczesniej (a co za tym idzie zawarli prawnie umowe).

i czy ma sens moje rozumowanie czy nie warto walczyc z takim potentatem.

pewnie bedzie wiele pytan czemu tylke awantury o 5 zl , ale polcizcie sobie ze na rynku bedzie jeszcze z 10 000 takich kart. wiec oszukuja juz nie na kwote 5 zl ale 50 000 zł.

dziekuje za odpowiedzi
schalker
 

Postprzez Sponsor » Pn, 21 lis 2005, 20:43

Zadzwoń na *22, podaj nr seryjny zdrapki a załatwią Ci sprawę.
Sponsor
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez schalker » Pn, 21 lis 2005, 20:49

dzwonilem, rozmawialem ponad 10 minut, mila pani obiecala zalatwic sprawe, po 2 godzinach dostalem sms-a o potwierdzeniu przyjecia zgloszenia (niestety go skasowalem:/).
mija tydzien i dalej nie zaltwili.

pytam z prawnego punktu widzenia, moim zdaniem firma nie dopilnowala obowiazku rzetelnego wywiazania sie z umowy, a byc moze nawet swiadomie oszukala (choc wiem ze trudno to bedzie udowodnic).

jakies rady?
schalker
 

Postprzez Sponsor » Pn, 21 lis 2005, 21:04

Reklamacja usług telekomunikacyjnych. Na kuponie masz napisane o ile przedłuża ważnośc konta :)
WYslij poleconym na adres operatora i czekaj :)
Sponsor
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez schalker » Pn, 21 lis 2005, 21:16

taa, ale na polecony wydam 3,5 zł a sprawa warta 5 zl a i tak dalej beda robic ludzi w balona...
schalker
 

Postprzez schalker » Pn, 21 lis 2005, 21:17

a tak z innej beczki, moge zadac odszkodowania za nie wywiazanie sie z umowy ?
(nierzetelne wykonanie uslugi) ?
schalker
 


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości