Wcześniejsze zatarcie skazania

wyrok sądu, odroczenie, wyrok w zawieszeniu, przerwa w wykonywaniu orzeczonej kary, kaucja,

Wcześniejsze zatarcie skazania

Postprzez Bobi » Śr, 23 lut 2005, 17:35

Mam pewien problem i w związku z tym kilka pytan.

Jestem uczniem"Policealnej Szkoły Detektywów i Pracowników ocgrony", we wrzesniu chciałbym sie starcac o uzyskanie licencji II stopnia. Jednak

Ponad 2 lata temu zostałem skazany wyrokiem na 1 rok w zawieszeniu na 3 lata. W lisopadzie 2005 roku konczy mi sie wyrok. Wiem ze musze odczekac jeszcze 6 miesiecy aby nastąpiło ZATARCIE SKAZANIA. Dla pewności chce sie jeszcze spyac czy to własnie ZATARCIE SKAZANIA oznacza ze uzyskam zaswiadczenie o niekaralnoiści które bedzie mi potrzebne przy uzyskaniu licecji??

Jeżeli tak to mam jeszcze kilka pytan...Czy jest jakaś możliwośc aby skrócić wyrok lub ewntualnie uzyskać wczesniej zaświadczenie o niekaralności.??

Bardzo dziekuje o wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam
Bobi
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Dredd » Śr, 23 lut 2005, 18:27

Wiem ze musze odczekac jeszcze 6 miesiecy aby nastąpiło ZATARCIE SKAZANIA.


Tylko o ile nie masz niezapłaconej w całości grzywny bądź nie wykonanego w całości środka karnego (zob. art. 76 § 2 k.k.)

Dla pewności chce sie jeszcze spyac czy to własnie ZATARCIE SKAZANIA oznacza ze uzyskam zaswiadczenie o niekaralnoiści które bedzie mi potrzebne przy uzyskaniu licecji??



Jeżeli tak to mam jeszcze kilka pytan...Czy jest jakaś możliwośc aby skrócić wyrok lub ewntualnie uzyskać wczesniej zaświadczenie o niekaralności.??


Nie. Termin przy warunkowym zawieszeniu wykonania kary jest najkrótszy
Dredd
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Bobi » Śr, 23 lut 2005, 18:49

Czyli nie ma szans abym wczesniej uzyskał zaswiadczenie o niekaralnosci??