Mam gorącą prośbę, bo dostaję już furii!!!
W miesiacu czerwcu br. postanowiłam zrezygnowac z usług internetowych firmy telekomunikacyjnej , a załozyć sobie internet w tel.kablowej. Zawarłam więc umowe na przesył 128 kbit/s (w promocji) ?! Jednak od samego początku coś było nie tak. Strony albo wcale sie nie wyświetlały, brak było połączenia z serwerem lub na otwarcie trzeba było czekać z 10 min.Zwróciłam się więc z pismem do firmy o wskazanie przyczyny tak słabego transferu i o wyjasnienie. W odpowiedzi firma napisała ,że przeprasza ale już niedługo wszystko wróci do normy. Wszystko spowodowane było ponoć przyczynami technicznymi . Czekałam jeszcze miesiąc i ku mojemu zdziwieniu nie widziałam żadnej poprawy. Napialam więc następne pismo z prośbą o wyjasnienie . W piśmie tym zawarte także było pytanie co do opłaty miesięcznej. Po kilku dniach otrzymałam pismo , w którym czytam,że juz niedługo wady techniczne zostaną naprawione , a w ramach rekompensaty firma zaoferowała mi rabat w wysokości 6,-(sześć złotych) do końca br.
Od otrzymania tego pisma minęło już półtora miesiąca a ja nadal wiszę na stronach.Moi drodzy doradźcie mi co ja mam zrobić .Przecież ja dostanę obłędu, a kwota jaką płacę za ten przesył nie jest wcale niska(105,25 zł - 6 zł)