Niezgodność z umową a brak paragonu

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Niezgodność z umową a brak paragonu

Postprzez Beo » Cz, 16 lut 2012, 03:59

Witam,
walcze ze sklepem komputerowym o wymiane dysku twardego w ramach niezgodnosci z umowa.

Zagubilem paragon na zakup dysku twardego, ale sprzedawca przyjal go na podstawie numeru seryjnego. zostalo wystawione zlecenie serwisowe na ktorym sprzedawca wpisal numer zagubionego paragonu. od czasu zakupu dysku (sierpien 2011) do grudnia 2011 ceny dyskow poszly drastycznie w gore, w zwiazku z tym sprzedawca postanowim zwrocic mi pieniadze (pomimo ze producent wymienil dysk na nowy). za 189 pln nie kupie dzis dysku 500GB 2,5", tak wiec postanowilem skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa informujac o tym pisemnie sprzedawce. sprzedawca upowaznil do kontaktow ze mna kancelarie adwokacka, ktora przyslala mi pismo w ktorym napisano:

"... Ustosunkowujac sie do pisma reklamacyjnego wskazuje, iz warunkiem dochodzenia jakichkolwiek roszczen gwarancyjnych badz z tytulu niezgodnosci towaru konsumpcyjnego z umowa, jest okazanie dowodu sprzedazy - paragonu badz faktury..."

dowiedzialem sie juz ze dowodem zakupu moze byc zlecenie serwisowe na ktorym jest numer paragonu oraz data transakcji. w pismie do w/w kancelarii chcialbym sie powolac na jakis paragraf/ustawe, czy ktos moze mi wskazac takowy?

pozdrawiam.
Beo
 
Posty: 1
Dołączył(a): Cz, 16 lut 2012, 03:55

Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości