Handel Własnymi publikacjami -opracowaniami - utworami

prawa autorów, patenty, prawo własności intelektualnej, znaki handlowe, umowy licencyjne, tajemnice handlowe, Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych ZAiKS

Handel Własnymi publikacjami -opracowaniami - utworami

Postprzez djgrajek » So, 18 paź 2008, 09:31

WItam Serdecznie. Jestem muzykiem, na codzien zajmuje sie muzyką, gram w zespole (koncertujacym , wydającym plyte) na Klawiszach. Ostatnio na swoich instrumentach utworzyłem style do klawiszów m-ki ROLAND. ( STYL jest to plik z rozsz. stl. który jest wgrywany do pamieci instrumentu i dzieki niemu mamy sekcje akompaniamentu i w jaki sposób go muzyk wykorzysta to juz jego intencja , granie polega na wciskaniu akordów i ot całe wykorzystanie stylu, jest to tak jak mowie linia ELEKTRONICZNA która wygrywamy do pamięci nastepnie mozemy grac co tylko chcemy ciesząc sie owym stylem) i teraz pytanie otóż style są moją wlasnościa sam je wytworzylem i Czy handlując ową publikacją firma Allegro ma prawo miec do mnie jakies ,,ale" ?

jednak Miało :

cytuję:



Proszę koniecznie zwrócić uwagę na fakt, że aby wystawić na sprzedaż dane/pliki (w tym graficzne, np. zdjęcia, tapety i dźwiękowe, np. MP3 lub MIDI, także "ogólnodostępne w Internecie"), musi Pan posiadać do nich autorskie prawa majątkowe i zamieścić informację o tym w opisie aukcji. W większości przypadków oznacza to, że musi Pan być ich autorem. Naruszenie praw autorskich może narazić Pana na konsekwencje prawne,

Zgodnie z punktem 4 załącznika nr 1 do Regulaminu Allegro zabronione są: "Muzyka, filmy, oprogramowanie i inne towary, które naruszają prawa autorskie/ własność intelektualną". W tym wypadku owszem Towar moze i faktycznie byc panskim wytworem.

Pełny tekst załącznika dostępny jest na stronie:

http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/z2.php