Gwarancja telefonu

odszkodowanie, zwrot towarów, reklamacja, Rzecznik Praw Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

Gwarancja telefonu

Postprzez breze2005 » Cz, 16 sie 2007, 23:39

Witam serdecznie. Zakupiłem na wiosne telefon nokia, w jednym z dużych sklepów znanej sieci rtv. Ostatnio zaczał się wyłączać więc oddałem go na gwarancji. Sklep wysłał go do serwisu, po czym wrócił ale z pieczątką o końcu gwarancji, z wyjaśnieniem że telefon nosi ślady zalania cieszą, co nie miało absolutnie miejsca. Co można zrobić w takiej sprawie, jeśli sklep na podstawie decyzji serwisu umywa ręce...

proszę o rady,

pozdrawiam!
Maciej
breze2005
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Dredd » Pt, 17 sie 2007, 08:19

Na początek mała uwaga porządkująco-techniczna:

Gwarancji udziela producent a nie sklep. Sklep (sprzedawca) odpowiada z instytucji rękojmi.

Jeżeli sporu nie da się załatwić między stronami - co do zasady - pozostaje droga sądowa.
Dredd
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pt, 17 sie 2007, 18:09


Gwarancji udziela producent a nie sklep. Sklep (sprzedawca) odpowiada z instytucji rękojmi.


Raczej z tytułu niezgodności towaru z umową,o ile jest to zakup prywatny
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez Dredd » Pt, 17 sie 2007, 18:44

Raczej z tytułu niezgodności towaru z umową,o ile jest to zakup prywatny


Słuszna uwaga.
Stare nawyki ze mnie wyłażą ;)
Dredd
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez kier_as » Pt, 17 sie 2007, 21:19

A co jest niezgodnego z umową w telefonie zalanym przez klienta? Brak umiejętności pływania?
kier_as
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez shuehos » Pt, 17 sie 2007, 21:25

? Brak umiejętności pływania?


a skąd wiesz,ze tego w umowie niebyło?
shuehos
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Postprzez kier_as » Pt, 17 sie 2007, 21:49

? Brak umiejętności pływania?


a skąd wiesz,ze tego w umowie niebyło?

Temu pytam:)
kier_as
 
Posty: 0
Dołączył(a): Cz, 1 sty 1970, 02:00

Re: Gwarancja telefonu

Postprzez kinia89 » Pn, 12 kwi 2021, 19:10

Dzisiaj to gwarancja mija i dany sprzęt się psuje- nie da się tego ukryć... Rzadko kiedy jest inaczej... Ja przykładowo jestem w takiej sytuacji, bo gwarancja mi minęła i całe oprogramowanie się posypało. Nie wiem czy coś pójdzie z tym zrobić, ale mam nadzieję. Znalazłam serwis Samsung https://medicphone.pl/serwis-naprawa-te ... s-samsung/ i mam nadzieję, że uda mi się naprawić mój telefon.
kinia89
 
Posty: 194
Dołączył(a): Śr, 9 paź 2019, 11:04

Re: Gwarancja telefonu

Postprzez silka » Pt, 11 cze 2021, 07:24

Wiadomo, gwarancja się przydaje, podobnie jak dobry antywirus ale warto też pomyśleć o czymś takim jak komunikator, który na bieżąco dba o prywatność i sprawdza, czy nasz smartfon nie padł ofiarą monitoringu wymiany informacji i innych kluczowych danych. Tu https://www.wyspa-kobiet.pl/kobiece-now ... j-telefon/ czytałam o tym jak łatwo teraz szpiegować dzięki telefonom
silka
 
Posty: 24
Dołączył(a): Cz, 30 sty 2020, 14:03

Re: Gwarancja telefonu

Postprzez boyle.jamar » Cz, 30 lis 2023, 14:14

Czy biorąc telefon na firmę ma się tylko rok gwarancji?
boyle.jamar
 
Posty: 4
Dołączył(a): Cz, 30 lis 2023, 14:09
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Prawa Konsumenta

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron